Subject: KTTS teavitus - valminud on Eestimaa rüütelkonna hoone kunstikonkursi võidutöö
From: "Sixten Heidmets" <[email-masked]>
To: "Maria-Kristiina Soomre" <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 10:36:22 +0200

Tere

Vastavalt kunstiteoste tellimise seadusele edastan Kultuuriministeeriumile
info Eestimaa rüütelkonna hoone kunstikonkursi võidutöö „Meripuu“
valmimisest.

Kunstikonkursi nimetus:
Eestimaa rüütelkonna hoone kunstikonkurss

Autori lühikirjeldus:

Kunstiteosed paiknevad riigi esindusmajaks renoveeritud rüütelkonna hoone
kahel seinapinnal. Esimene, argist loodusmaastiku väärtustav, okaskrooni
motiiviga pühaliku mõõdet kandev üle kolme meetri suurune ruudukuline maal
„Puu“ asub hoone peafuajee seinal. Teine, horisontaalseid rütme loov, ligi
nelja meetri pikkune abstraktne merele viitav teos „Meri“ asub sama seina
teisel küljel külastajate garderoobi alas. Teos „Meri“ on tüüne, luues
rahu ja stabiilsuse tunde, olles tuhandete eri paksuse, tooni ja
teravusega horisontaalsete joonte kogum. „Puu“ on seevastu dünaamiline ja
metsik, sümboliseerides looduse elujõudu ja vastupidavust, olles kui värav
müstilisse helendusse, mille tõlgendus jääb vaatajale.

Lisainfo:

*	Hankija: Riigi Kinnisvara AS
*	Konkursi tulemus: võitjaks valiti maaliseeria „Meripuu“
*	Asukoht: Eestimaa rüütelkonna hoone fuajee ja hajumisruum, Kiriku
plats 1, Tallinn
*	Autor: Laurentsius, kodanikunimega Lauri Sillak
*	Liik: tahvelmaal
*	Mõõdud: 1. maali kõrgus 3050 mm, laius 3050 mm ning 2. maali
kõrgus 1400 mm, laius 3660 mm
*	Maksumus: 110 000 EUR + km
*	Valmimise aasta: 2024

Manuses fotod valminud tööst. Fotode autor Maris Tomba

Uudisnupp Riigi Kinnisvara kodulehel valminud konkursi võidutöö kohta:

Riigi esindusmajaks renoveeritud rüütelkonna hoones on valminud
Laurentsiuse maaliseeria

https://www.rkas.ee/et/uudised/riigi-esindusmajaks-renoveeritud-ruutelkonn
a-hoones-valminud-laurentsiuse-maaliseeria

Lugupidamisega,

Sixten Heidmets
ruumilahenduste projektijuht

tel +372 520 5767

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.